czwartek, 14 lutego 2013

Yankee Candle - darmowa wysyłka!

Hej hej!
Przyleciałam do Was, aby podzielić się ważną informacją!

W sklepie candleroom.pl przy zamówieniu powyżej 14zł nie płacimy za przesyłkę! To grzech nie skorzystać z darmowej wysyłki!



Marzyłam o tych woskach już od dawna, a tu taka okazja :D co prawda na nadmiar gotówki nie narzekam aktualnie, ale na 3 tarty pieniążki się znalazły ;) Miałam ogromny problem, żeby zdecydować się tylko na 3, ale ostatecznie po przewertowaniu blogów zamówiłam:


Baby Powder



Uwielbiam zapach pudru dla dzieci i w ogóle kosmetyków niemowlęcych :) mam nadzieję, że ten zapach będzie faktycznie tak miły jak się kojarzy :)



Fluffy Towels



Podobno świeży, pudrowy zapach wypranych ręczników, jedni go lubią inni uważają, że jest męczący... no sprawdzimy :)


Camomile Tea



Przeczytałam na blogu Iwony :
Wyobrażam sobie, że tak może pachnieć w wiosce Hobbitów z Władcy Pierścienia
źródło
no i musiałam, po prostu musiałam zamówić go dla Męża, który jest wielkim fanem Władcy Pierścieni :D

Jak tylko je dostanę podzielę się z Wami pierwszym wrażeniem :)

A Wy już miałyście jakieś cuda z YC? Możecie polecić jakieś konkretne zapachy?

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ooo jakie miłe przywitanie :*
      Wróciłam i mam nadzieję, że będę tu częściej :) notka się pisze, fotki do kolejnych porobione... obym zdążyła wszystkie napisać :D

      Usuń
  2. Nosz kurczę, dowiedziałam się dzisiaj rano tym, a taką mam ochotę na woski i świeczki. :( Buuuu! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu :( szkoda :( ale może jeszcze niedługo zrobią jakiś dzień darmowej wysyłki :)

      Usuń
    2. Byłoby cudownie! Np. na dzień kobiet! Jednak mam nadzieję, że znów nie dowiem się za późno. :/

      Usuń
  3. Nigdy nie próbowałem! Czekam na relację : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi :) już pojawił się post z moim pierwszym wrażeniem ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam Baby Powder, jeden z moich ulubionych zapachów. Z wyraźniejszych polecam Black Cherry, a z bardziej neutralnych Beach Walk, który niedawno zmienił etykietę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zaskoczył mnie ten Baby Powder, spodziewałam się czegoś innego, ale może w kominku będzie pachniał inaczej ;) Dzięki za propozycje innych zapachów, na pewno jeszcze jakieś tarty zakupię :)

      Usuń
  5. szkoda, ze dopiero teraz przeczytałam o tej darmowej wysyłce ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( ale może niedługo zrobią kolejną? będę informowała jak tylko się czegoś dowiem :)

      Usuń
  6. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń