środa, 18 stycznia 2012

Uff.... zdążyłam! zakupy...

W ostatniej chwili! Wypatrzyłam kilka rzeczy w promocyjnej gazetce rossmanna i wczoraj się zorientowałam, że ta oferta tylko do dziś! Zatem wybrałam się dziś na zakupy. Niestety kilku rzeczy już nie udało mi się kupić, bo zostały tylko puste miejsca :( ale dobrze, że chociaż tych kilka rzeczy udało mi się dorwać ;)


Nic nadzwyczajnego :)
1. Płatki kosmetyczne

2. Alterra, Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes` nie miałam jeszcze nic z Alterry a tyle dobrych opinii się naczytałam... z resztą ostatnio moja Siostra kupiła tą maseczkę i jest z Niej bardzo zadowolona, powiedziała, że już nie pamięta kiedy tak łatwo rozczesała włosy :D ja właśnie siedzę z tą maską pod czepkiem, czapką i ręcznikiem ;) na razie mogę powiedzieć tyle, że ślicznie pachnie, tak owocowo, słodko, bardzo przyjemnie, nie mdło i jest bardzo gęsta :)


3. Galanea, Kojący krem półtłusty przeciwzmarszczkowy to akurat nie z Rossmanna, ale dziś odebrane z apteki :) wymieniłam za punkty w doz.pl i mam nadzieję, że będę zadowolona :) nie miałam wcześniej okazji korzystać z produktów tej firmy

4. Babydream, oliwka chyba nie muszę przedstawiać tego produktu ;) nie wiem ile już butelek tego olejku zużyłam, ale sporo ;) używam jej do włosów, ciała, zmywania makijażu itd ;) z kuponem ze strony rossmanna zapłaciłam za nią 4zł z groszami :)


5. Garnier Naturalna Pielęgnacja, Odżywka do włosów zniszczonych `Awokado i masło karité` to już moja druga butelka tej odżywki :) zastanawiałam się czy nie wziąć tej wersji z żurawiną tym razem, ale w końcu postawiłam na to co znajome... ;) w promocji za 4,99zł :D

6. Isana Hair, Odżywka wygładzająca włosy to też już moje drugie opakowanie tej odżywki. Odkryłam ją dzięki wizażowi, używam jej jako odżywki i do mycia :) uwielbiam jej zapach! Taki słodki, owocowy, trochę jak guma do żucia? no pyszny! :) Miałam już końcówkę (którą zużyłam do umycia włosów dziś), więc kupiłam przy okazji, bez promocji, ale bez przesady - 5,19zł to nie majątek ;)

Znacie te produkty? Używacie, lubicie?

Wybaczcie jakość fotek, ale robione telefonem... i jeszcze jedna w gratisie z bonusem ;)

1 komentarz:

  1. O oliwce Babydream, szamponie Alterra i odżywce z Isany czytałam na wizaż.pl :) Też chciałam kupić te produkty, ale jak już w Rossmannie wylądowałam zapomniałam jakie dokładnie to miały być produkty i skończyłam z szamponem Alterry Migdały i Jojoba oraz odżywką Joanny Jedwabiem w koszyku ;)

    Jeśli masz ochotę i czas, zapraszam na bloga:
    www.wizazmojapasja.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń