sobota, 28 stycznia 2012

Krem do rąk i paznokci Anida

Chciałabym Wam opowiedzieć dziś o kremie do rąk i paznokci, który bardzo lubię :) Jest to krem firmy Anida z woskiem pszczelim i olejem makadamia. Kupiłam go przypadkiem robiąc zamówienie na doz.pl, był w promocji za około 3zł, więc pomyślałam, że wypróbuję :) zwłaszcza, że w tamtym czasie zużywałam mnóstwo kremów do rąk.
Z racji tego, że krem już się kończy i noszę go zawsze w torebce jest już nieco sfatygowany i wygląda niezbyt wyjściowo ;)


Co napisał producent?

Dla zainteresowanych skład:
Skład: Aqua, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Ceteareth-20(and)Cetearyl Alcohol, Glycerin, Beeswax, Mineral Oil, Tocopheryl Acetate, D-panthenol, Polyacrylamide(and)Hydrogenated Polydecene(and)Laureth-7, Allantoin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Hexyl Cinnamal, Lilial, Limonene.
Co mogę o nim powiedzieć? Jest super :) Ma delikatny zapach, taki neutralny, nienachalny, bardzo przyjemny, wyczuwam w nim delikatnie olejek makadamia. Moja Przyjaciółka jak wracałyśmy razem z pracy zawsze prosiła, abym ją poczęstowała tym pięknie pachnącym kremem ;P
Konsystencja gęsta, nawet bardzo, ale nie spływa z rąk nawet jak przechylimy (co często dzieje się z innymi kremami).


Jest wydajny, niewielka ilość wystarczy, aby dobrze nakremować dłonie. Na początku wydaje się, że zostawia lekko tłusty film, ale wystarczy dosłownie kilka minut i krem całkowicie się wchłania i po żadnej tłustości nie ma śladu :) za to zostaje uczucie nawilżonych i odżywionych dłoni. Super sprawdza się też nałożony grubą warstwą jako maska do rąk na noc.
Problem może być jedynie z dostępnością... na pewno można go kupić na doz.pl, podobno w superpharm też, nie wiem jak w innych aptekach.
Uważam, że naprawdę warto go wypróbować, zwłaszcza, że kosztuje grosze a działa naprawdę super :) Ja serdecznie go polecam! :)

6 komentarzy:

  1. nie widziałam go nigdy. obecnie moim faworytem jest krem Crafterie. :)
    obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam aktualnie spory problem z dłońmi - pierwsze większe mrozy i moja skóra szaleje... dziś zaszłam do rossmanna po rękawiczki bawełniane i chyba zaraz się w nie opatule z porządną dawką kremu...

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz się z nim spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie używam kremu nawilżającego Cztery Pory Roku i nie moge narzekać. Niestety należę do typu z nieziemsko sucha skórą i stosowałam niezliczoną ilość kremów i fakt kazdy byl dobry na chwilę.. O tym kremie jeszcze nie słyszałam ale chetnie go wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angela, ja też mam bardzo suchą skórę dłoni. Podejrzenie AZS, chociaż od wielu lat mi wmawiali, że to egzema, wiec już sama nie wiem ;) ostatnio moją miłością jest maść z witaminą A - kosztuje ok 3zł i jest bardzo tłusta, ale czyni cuda i dłonie po niej nie szczypią jak po większości kremów w moim przypadku ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń