piątek, 30 grudnia 2011

Czas wrócić do rzeczywistości ;) Nagrody :)

Wesołego Po Świętach ;) tyle przygotowań do Świąt a tak szybko zleciały... to niesprawiedliwe ;)
Mam nadzieję, że miło spędziłyście ten Świąteczny czas i Mikołaj obdarował Was tym co chciałyście pod choinką znaleźć ;)
Trochę sobie zaległości na forum zrobiłam... prezentów pokazywać nie będę, bo nic nadzwyczajnego nie dostałam poza tym, którym się już pochwaliłam wcześniej ;) ale pokaże Wam nagrody z rozdań, które do mnie w ostatnim czasie dotarły :D

Rozdanie u Lexi :)

Do nagród dołączona była kartka z podziękowaniem od Lexi i świąteczna pocztówka z życzeniami :) To bardzo miłe, od razu człowiek się czuje inaczej :) dziękuję bardzo! :)
Przyznaję się, że nie znam tych produktów, nie miałam okazji żadnego z nich jeszcze używać - paczkę dostałam dziś, więc jeszcze nie testowałam nic ;)

W skład zestawu wchodzą:
- pęseta
- czarna kredka do oczu firmy The Body Shop
- lakier do paznokci Natural Collection w odcieniu Antique Coral
- spray do włosów chroniący przed ciepłem suszarek, lokówek, prostownic i innych tego typu przyrządów do stylizacji
- 2x 25 saszetka do rozjaśniania włosów
- naturalny krem do rąk firmy Cowshed [więcej możecie sobie przeczytać tutaj: COWSHED ]
- 2x 10ml saszetki/próbki [szampon + odżywka] Head&Shoulder najnowszej linii itchy scalp help o zapachu eukaliptusowym

Znacie te produkty? używałyście? Podzielicie się ze mną swoją opinią? :)
Ja póki co jestem zachwycona kolorkiem lakieru i zamierzam go w najbliższym czasie użyć :) muszę tylko zrobić coś z moimi pazurami, bo po świątecznych porządkach i kontakcie z detergentami wstrętnymi są w fatalnym stanie :( pozostaje mi je chyba obciąć...

Druga paczka, którą dostałam już wcześniej to nagroda z rozdania u Lajfsyle :)

W skład zestawu wchodzą:
1. Glitter Fixing Gel ( na niego przykleja się brokat do powiek :), podobnież świetnie działa również jako baza pod cienie
2. Dwa brokaty do powiek (moim faworytem jest fioletowy, wczoraj zrobiłam próbę, zobaczcie jak wystrzałowo to wygląda!)
3. Szczoteczka do paznokci
4. Patyczki do manicuru
5. Zestaw pędzelko- pacynek.
6. Pomadka Nivea
7. Odżywka Lovely z Wapniem i Wit. C.
8. Maseczka nawilżająca.

Bardzo bardzo dziękuję za tą nagrodę :)
Jestem zachwycona brokatami, zwłaszcza fioletowym :D zamierzam użyć go do jutrzejszego sylwestrowego makijażu :D
Pomadka nivea w stałym użyciu, bo mam świra na punkcie produktów do ust :D
Odżywkę Lovely katuję odkąd ją dostałam , nakładam po kilka razy dziennie :) Baaardzo przyjemnie się jej używa, ma ładny zapach, wygodny pędzelek i podoba mi się sposób jej używania, cudownie wsiąka w paznokcie i można używać jej wiele razy dziennie :) Niestety póki co nie zaobserwowałam poprawy stanu paznokci, ale są jak już wspominałam konkretnie zniszczone... łamią się, rozdwajają itd obawiam się, że pomoże im tylko ścięcie...
Próbowałam na nadgarstku nałożyć brokat na ten żel i fajnie się trzyma :) Tylko odkryłam jedną rzecz ;) Na naklejce na wierzchu data ważności 12.2012

A jak odkleimy tą naklejkę pod spodem znajdujemy kolejną... z datą 03.2011 ;)

Wybaczcie, zdjęcia mało wyraźne, ale chyba widać? ;) Wiem, że firmy praktykują to wydłużanie daty używania, ale już mogli odkleić tą naklejkę starą ;)

Pokażę Wam jeszcze jaką super paczkę dostał mój Mąż z pracy :D Większość rzeczy typowo męskich, ale i dla mnie coś się znalazło :D miła niespodzianka :)

4 komentarze:

  1. o kurcze, dbają o mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rajciu ile rzeczyy:) Ahh chciałabym mieć takie szczęście w rozdaniach:) Btw można wiedzieć czym sie mąż zajmuje ze tak chojnie obdarowany? swojego tez wyślę:PP oczywiście żartuje:) wiem, że to grzech ale zazdroszczę:PP

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że coś się spodobało :D
    kiss ;*

    OdpowiedzUsuń