niedziela, 18 grudnia 2011

Mam już swoją nagrodę + torcik :)

Dostałam już jakiś czas temu paczkę z nagrodą z rozdania na blogu Błahostki kosmetyczne :)

Oto i ona:


No to lecimy po kolei... ;)

Szminka :) Po tym jak ją otworzyłam i zobaczyłam jej kolor byłam przerażona! Jest bardzo intensywny! Przepiękny, ale ja takich intensywnych się boję ;) Ale jak maznęłam na dłoni odetchnęłam z ulgą - kolorek jest bardzo delikatny :)

Bardzo przyjemny, prawda? :) a jak ślicznie pachnie :))))

Cienie :) Są bardzo bardzo perłowe :)

Mam nadzieję, że chociaż trochę udało mi się ukazać ich odcień :)


Liner :) Piękny złoto-brązowy kolor, oczywiście musiałam go użyć jak najszybciej i trzyma się jak inne linery essence - bez zarzutu :)

i w końcu lakier :) Jasny kolorek z niebieskimi drobinkami, niestety nie udało mi się tego pokazać na fotkach :(


Jeszcze raz dziękuję, bardzo ciesze się z nagrody :) a Wam jak się podobają te produkty?

Dostałam również paczkę z nagrodami z rozdania u Lajfstyle, ale to już w innym poście ;)

Aaaa i odzyskałam fotkę tortu, który Mąż zrobił mi na urodziny :D
Tak, chwalę się jakiego mam zdolnego i kochanego Męża ;)

Nie jest cukiernikiem ;) ale lubi "bawić się w gotowanie" i kombinować w kuchni ;) Wszystko robił sam, nawet różyczki :) a to dziabnięte z lewej strony to Nelka nie mogła się doczekać aż spróbuje ;)

11 komentarzy:

  1. Żeby mój narzeczony potrafił mi zrobić taki torcik to bym była w siódmym niebie...twój mąż to skarb:))
    Wiem że nie daję ci spokoju ale znowu zostałaś przeze mnie otagowana jeżeli masz ochotę to zapraszam do zabawy http://makeupkama.blogspot.com/2011/12/tagready-for-christmas.html :))*

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna nagroda, zazdroszcze glownie linerka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten eyeliner :) a mąż ma talent :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A dawno widziałaś tę sukienkę od F&F? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nagrody, pragnęłam tej limitowanki, ale w PL jej nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki mąz to musi być skarb w domu:) Szminka faktycznie wygląda zupełnie inaczej na ręce, niż zapowiada się w opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny haul! Tort też niczemu sobie
    pozdrawiam + obserwuję
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba kolor tego eyelinera ; ) ostatnio w ogóle zbrzydły mi czarne na okrągło.
    brązowy już mam, ale mam ochotę też na inne kolorki ; )
    np ciemny fiolet

    OdpowiedzUsuń
  9. liner ma bardzo fajny kolorek, miły odpoczynek od czerni :)

    OdpowiedzUsuń