piątek, 2 grudnia 2011

Farciara do kwadratu :D

Muszę się Wam pochwalić, no po prostu muszę! :) Kilka dni temu pisałam Wam już, że wygrałam rozdanie na blogu błahostki kosmetyczne
Jeszcze nie doszłam do siebie po tej radosnej wiadomości a tu przed chwilą zaglądam na bloga lajfstyle i okazuje się, że tam też wygrałam rozdanie :D
Ale mam niespodziankę, to chyba z okazji urodzin, które będę obchodziła 5 grudnia ;) Miła wiadomość na zakończenie ciężkiego i smutnego dnia... :) Dziękuję dziękuję dziękuję :D Jest tylko jeden minus... obawiam się, że wyczerpałam już limit mojego szczęścia w rozdaniach ;P a w tylu fajnych wzięłam udział i tyle jeszcze chciałabym wygrać :D

8 komentarzy:

  1. Masz szczęście gratulację:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;)
    ja jeszcze niczego nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze wygranej essencowej zwlaszcza:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zazdroszczę! Chyba muszę iść sobie coś kupić, bo coś nie mam szczęścia do wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. również gratuluję i zazdroszczę. Mnie to się chyba nigdy nie uda:D nie mam szczęścia. Btw tez obchodziłam 5 grudnia urodziny:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu mega gratulacje!

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://przedewszystkimkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń