piątek, 16 grudnia 2011

TAG:5 Noworocznych Kosmetycznych Postanowień

Hejooo :)

No to może by tak zrobić TAG? ;)

TAG:5 Noworocznych Kosmetycznych Postanowień
Zasady:

1. Piszcie kto was oTAGował.
2. Wymieniacie 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków.
3. Nominujcie 5kolejnych bloggerek i dajcie im znać.



Ad1.
Nominowała mnie Makeupkama i bardzo Jej za to dziękuję :) miałam okazję zastanowić się na tym ;)

Ad2.
No to lecimy....

1. Schudnę! No może nie od razu w nowym roku, ale po porodzie mam nadzieję schudnąć ;) dieta Mamy karmiącej jest jaka jest i na zbytnie szaleństwo smakowe nie pozwala na początku, ale jakoś to będzie ;) To bzdura, że przy karmieniu piersią się chudnie... Nelkę karmiłam piersią i w cudowny sposób kilogramów nadprogramowych nie zrzuciłam ;) Mało tego, po pewnym czasie zaczęłam tyć... ale to podobno wina mojej choroby.. nie ważne. Mam nadzieję, że tym razem się uda i na weselu mojej Siostry w kwietniu będę już chociaż trochę laską ;)

2. Zadbam o ciało. No niby oczywiste... ale ja nie cierpię się smarować tymi wszystkimi balsamami, kremami... tak naprawdę teraz robię to raz na jakiś czas, zazwyczaj jest to wersja dla leniuchów czyli nałożenie na całe ciało oliwki przed wyjściem z wanny... jedynie systematyczna jestem w smarowaniu brzucha, robię to kilka razy dziennie nawet. Mam nadzieję, że ten nawyk mi zostanie też po porodzie i brzucho szybko wróci do jakiejś jędrnej mniej wypukłej formy ;) No, ale w nowym roku postaram się zadbać o calusieńkie ciało, zwłaszcza, że jeśli zamierzam chudnąć to trzeba je jakoś ujędrniać masażami czy kremami ;)

3. Zadbam o włosy. Ale jestem oryginalna... ;) w sumie już teraz staram się dbać o włosy, ale planuję kupić jakieś inne oleje itp cudowne specyfiki. Chciałabym aby szybciej rosły, więc wcierki pewnie itp, bo suplementacja jakaś konkretna póki jestem w dwupaku i póki będę karmiła piersią odpada... Aaaa i wrócę do swojego naturalnego średniego blondu! Koniec z farbowaniem!

4. Znajdę "moje" perfumy. Tak, chciałabym znaleźć wśród tych droższych, prawdziwych perfum "mój" zapach. Nie udało mi się to do tej pory. Jest sporo ładnych, ale żaden nie spowodował szybszego bicia serca, żaden nie przekonał mnie do tego, że warto wydać na niego sporą kwotę pieniędzy... no niestety... ale bardzo chciałabym takie cudo w końcu znaleźć :)

5. Będę oszczędzać! Koniecznie! Będę zużywać produkty do końca zanim kupię następne! w sumie nawet mi to wychodzi jeśli chodzi o pielęgnację, ale w ostatnim czasie sporo rzeczy dostałam i pewnie jeszcze dostanę, więc będę miała co zużywać... ach, no i mam nadzieję, że w końcu się ogarnę i sprzedam rzeczy, których nie używam tzn nietrafione prezenty kosmetyczne, ciuchy, w których nie chodzę, sukienkę ślubną i poprawinową... co tam że w 2012 będzie 5 lat po ślubie ;)

Ad 3.
Nominuję:
1. Skonfundowana Panna
2. Kosmetasia
3. Adrianna - Pączek beznadziejny
4. Ina89
5. Angel
Oraz oczywiście wszystkie inne blogerki. które mają ochotę ten TAG zrobić :)

Trzymajcie kciuki, żeby tym razem mi się udało ;) Ja będę trzymała za Was ;)
Pozdrawiam!!!!

6 komentarzy:

  1. Kochana trzymam kciuki żebyś spełniła swoje postanowienia:))**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez odpowiedziałam na tag właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również odpowiedziałam na tag:D

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie zrobiło mi się baardzo miło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. co do kadzidełek to tak pachną niesamowicie i jest to zapach kokosowych ciasteczek jak dla mnie. A postanowienia chyba typowe dla każdej z nas;]

    OdpowiedzUsuń