czwartek, 15 grudnia 2011

Moja kolekcja lakierów

Właściwie nie wiem z czym ja się pcham do ludzi... ;) jak przeglądam na blogach bogate kolekcje to moja taka uboga, że aż wstyd pokazywać ;) nie mniej jednak nigdy nie byłam lakierowym freak'iem i jeszcze z rok temu moja kolekcja składała się pewnie z 4 czy 5 lakierów w odcieniach mleczny, beż czy jasny róż ;) dopiero od kilku miesięcy lakierów mi przybywa ;) Moją kolekcję trzymam w większości w lodówce, bo to podobno najlepsze środowisko dla lakierów ;) jedynie pękacz, różany lakier i baza/top mieszkają w szafce.

Beże i róże:


1. Bell French Manicure (nie wiem jaki to numer)
2. Golden Rose with protein nr 205
3. Golden Rose Fantastic COLOR nr 109
4. WIBO Extreme Nails nr 84
5. Golden Rose with protein nr 330 (chyba, bo nie wyraźny już numerek)
6. Classics Glamour nr 114
7. Sensique Strong&Trendy Nails nr 250


Od żółci po czerwień:


1. Miss Selene nr 218
2. Vipera nr 820
3. WIBO seria różana (nr mi się starł)
4. Classics Glamour nr 141
5. Golden Rose Paris nr 308
6. Butterfly Jungle nr G113


Niebieskości i zieleń(?):


1. Golden Rose with protein nr 329
2. Golden Rose with protein nr 325
3. Sensique Strong&Trendy Nails nr 253


Fiolety i szarości:
1. Classics Charming nr 50 - w sklepie wyglądał jak brąz i byłam przekonana, że tak właśnie kolor kupiłam... w domu okazało się, że to jednak ciemny fiolet ;)
2. Golden Rose with protein nr 332
3. Eveline Colour Instant nr 623
4. Essence Into the wild nr 02 ZULU - na pewno go znacie, ja go troszkę odmieniłam dodając do niego jakiś inny lakier, chyba różowy? nie pamiętam już, to było daaaawno temu ;)
5. Delia No.1 nr 69
6. Nie mam zielonego pojęcia co to za firma i numer, buteleczka jest całkowicie wolna od wszelkich naklejek, kupiony za 2zł na ryneczku ;)


Miksior
1. Sensique Strong&Nails nr 257
2. Euphora nr 19
3. Classics nr 180
4. Classics nr 104
5. Hean nr bz? tylko takie oznaczenie znalazłam na buteleczce.


Dodatkowe preparaty:
1. Bell żel do usuwania skórek
2. Golden Rose All in one
3. Celia Crackle nr 31
4. Golden Rose Nail Art nr 106


Nooo i to by w sumie było na tyle :) Tzn jest jeszcze jeden, którego nie ma na fotce, bo dostałam go dziś :D ale w którejś z kolejnych notek go zobaczycie :)

9 komentarzy:

  1. moja kolekcja lakierów jeszcze bidniejsza - Ty w porównaniu ze mną to na bogato startujesz :D
    pozdrawiam kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemna kolekcja :) ja mam zdecydowanie za dużo lakierów i to też nie jest fajne, bo większość z nich się zwyczajnie marnuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolekcja i nie aż tak uboga moja niestety jest uboższa:)
    Kochana zostałaś przeze mnie nominowana do zrobienia TAGu 5 Noworocznych Postanowień Kosmetycznych http://makeupkama.blogspot.com/2011/12/tag5-noworocznych-kosmetycznych.html
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  4. spora i sliczna kolekcja ! ;) zapraszam do mnie, fajny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam podobną ilość lakierów i dla mnie to akurat, bo i tak większości nie daję radę zużyć;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz masz większą kolekcję ode mnie;p ie ma co się przejmować, że inni mają takie ogromne. Ja najczęściej używam kilku lakierów. Chociaż ostatnio kupuję ich więcej niż dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja, ale Vipera nr 820 najładniejszy :)

    Jeżeli interesujesz się makijażem, zwierzętami lub fotografią to zapraszam do mnie :)

    http://wizazmojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń