wtorek, 25 października 2011

Koty :)

Zobaczyłam wczoraj u vexgirl cudną torebkę z kotem! Zajrzyjcie do Niej i same zobaczcie :) klik
Zaczęłam przeszukiwać allegro, niestety nie znalazłam jej... za to znalazłam moją torebkę i wiele innych cudności z kotami :D
Moja torba wygląda mniej więcej tak:
Tylko kokardę ma mniejszą i bardziej po środku :) No i kot chyba większy ;) Jest cudna, ale przyznaje się, że raczej ją tylko podziwiam. Użyłam jej tylko jeden raz, bo jest za mała na moje potrzeby... ja używam dużych toreb i najlepiej takich, które mają długi pasek, abym mogła nosić torbę na skos :)

A tu jeszcze inne cudaki z kociakami :)



Takie kolczyki kiedyś miałam :) ale zgubiłam ;(























Czyż nie piękne? Gdybym mogła kupiłabym wszystko ;)

1 komentarz:

  1. Moja przyjaciółka uwielbia koty i ma dwa żywe na stanie. Ja tych żywych trochę się obawiam, ale te tutaj mnie zachwyciły. Świetna ta Twoja torebka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń