piątek, 14 października 2011

Tusz Virtual Movie Star

Kupiłam sobie nowy tusz podkręcająco-wydłużający firmy Virtual - Movie Star.




Producent pisze:
Sekret nowej mascary ukryty jest w smukłej, wyprofilowanej szczotce umożliwiającej idealne pokrycie tuszem każdej rzęsy. Specjalnie ułożone różnej długości włoski są szerzej rozstawione, aby ułatwić precyzyjną aplikację tuszu. Dzięki mascarze Movie Star amazing length & curl up rzęsy stają się niesamowicie długie zaś końcówki uwodzicielsko podkręcone. Lekka konsystencja tuszu bogata w wosk ryżowy nie obciąża rzęs. Idealny dla kobiet, które chcą poczuć się jak gwiazda filmowa a mają cienkie, krótkie oraz delikatne rzęsy.

Kosztowała mnie 11,90zł. Zazwyczaj kupuję pogrubiające maskary, ale postanowiłam zaryzykować. Podoba mi się szczoteczka, wygląda całkiem ciekawie. Jeszcze nie używałam tej maskary, więc nie mogę nic powiedzieć o działaniu, ale jak przetestuję to oczywiście zrobię recenzję :)
A może któraś z Was już używała tego cudeńka i może się podzielić ze mną swoją opinią? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz